צור קשר whatsapp-call

עורך דין משרד הביטחון

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון

יש אזרחים במדינה שימצאו את עצמם במקום שבו הם תובעים משרדי ממשלה או גופים רשמיים וייעזרו לצורך העניין בעורכי דין שמתעסקים בתחום זה ויוכלו לייצג אותם ולסייע להם. לעומתם, אזרח שתובע את משרד הביטחון צריך לשכור את השירותים של עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון, שכן מדובר במקרים ותיקים ייחודיים ושונים בנוף. תביעות נגד משרד הביטחון מוגשות על ידי חיילים, כלומר אנשים שמשרתים בצבא או אזרחים שתובעים בגין מקרים שקרו במהלך השירות שלהם אחרי שהם כבר משוחררים. צריך ידע מעמיק וייחודי על מנת לסייע בתביעות אלה.

מתי פונים אל עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון?

כאמור, הגשת תביעה נגד משרד הביטחון היא עניין ייחודי בנוף המשפטי במדינה. תביעות אלה עוסקות במקרים שקרו במהלך השירות הצבאי כאשר התובע כבר שוחרר מהשירות. על מנת לייצג לקוחות ותובעים בתביעות שכאלה צריך להכיר היטב את המערכת הצבאית ואת דרכי הפעולה של משרד הביטחון, בעיקר כלפי אלה המשוחררים משירות. עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון עוסקים בייצוג הלקוחות שלהם בוועדות הרפואיות כאשר הם מבקשים הכרה בפגיעה שקרתה להם במהלך השירות, תובעים פיצוי בגין נזק או עוול שנגרם להם במהלך השירות או מייצגים לקוחות בהגנה לאחר שמשרד הביטחון תובע אותם בגין סיבה כזאת או אחרת.

החשיבות של ייצוג מתאים ומדויק

ייצוג במשפט מול משרד הביטחון יהיה שונה באופן מהותי מכל ייצוג בכל משפט או תביעה אחרים. חשוב מאד למצוא עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון ולא לוותר על הייצוג והסיוע המקצועי שלהם, שכן לא כל עורך דין יידע איך להתנהל מול משרד ממשלתי בעל חשיבות שכזאת. נדרש כאן ידע מעמיק אודות התנהלות משרד הביטחון, האגפים השונים, הוועדות הרפואיות והשירות הצבאי ולכן חשוב שעורך הדין שיטפל בתיק יהיה מוסמך, מורשה ובקיא בתחום.

חברת עורכי הדין אנגל רובי מציעה מגוון שירותים משפטיים ללקוחות במגוון תחומים, עם ניסיון רב, שירות מקצועי, יחס אישי ודיסקרטיות מלאה לכל לקוח.

תביעה נגד משרד הביטחון

ישנם לא מעט מקרים אשר בגינם אזרח זה או אחר במדינה יקבל את ההחלטה להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. ככל ומדובר בתביעה שיש לה קשר הדוק וישיר לשירות הצבאי של התובע עצמו או לכל דבר ועניין שנגרמו במהלך השירות הרי שהכתובת היא משרד הביטחון. לא תובעים את צה"ל או גופי הביטחון עצמם ולכן גם תביעה אישית נגד קצין או מפקד משמעותה תביעה נגד ארגון הגג שבו ומטעמו הם מועסקים – הרי זה משרד הביטחון. על מנת לתבוע את המשרד חשוב מאד להיות מיוצגים על ידי עורך דין מקצועי ומנוסה שמכיר את התנהלות המשרד ויודע איך לנתח כל מקרה או טענה כלפי הצבא.

בגין מה מגישים תביעה נגד משרד הביטחון?

יש מגוון לא קטן של תביעות שמוגשות כנגד משרד הביטחון – יתכן ויהיה מדובר באי הכרה בפגיעה או פציעה שקרו במהלך השירות הצבאי, ערעור על התוצאות של ועדה רפואית שהתקיימה מטעם המשרד, הלנה על התנהגות שאינה הולמת של קצין או כל אדם בעל סמכות צבאית ועוד. כל תביעה כזאת היא בעצם תביעה נגד משרד הביטחון ולכן חשוב מאד להבין את המשמעויות. המשמעות הראשונה היא שצריך להיות מיוצגים על ידי עורך דין שמתמחה בתביעות כאלה ולא כל עורך דין יוכל לסייע כאן. תביעות נגד משרד הביטחון הן תביעות בעלות אופי ייחודי.

איך למצוא עורך דין מתאים לתביעה כזאת?

כאמור, חשוב מאד לשכור את השירותים של עורך דין בעל ניסיון רב בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון שגם יסביר ללקוח שלו את מהלך העניינים ואיך התביעה עומדת להתנהל, גם ידאג להכנת כל המסמכים כמו שצריך, מה שיעלה את הסיכוי לקבלת התביעה והסכמת הערכאה המשפטית איתה וכמובן שהוא ייצג את הלקוח על כל המשתמע מכך, לרבות בדיונים שאליהם יוזמן התובע בבית המשפט. במקרים כאלה במיוחד חשוב שיהיה עורך דין צמוד שילווה את הלקוח.

מחפשים ליווי בתביעה מול משרד הביטחון? חברת עורכי הדין אנגל רובי היא הכתובת שלהם, עם ניסיון רב בתחום.

post-image

פרויקטים נוספים

post-thumbnail
תביעות ביטוח

כל אחד ואחת מאתנו רוכשים פוליסות ביטוח שונות. אובדן כושר עבודה, נכות חלילה, ביטוחי חיים,...

קרא עוד >
post-thumbnail
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי

עורך דין לתביעות ביטוח לאומי - רובי אנגל המוסד לביטוח לאומי הוא הגוף במדינה שאמון על...

קרא עוד >
post-thumbnail
צוואות וירושות

התקופה הנוכחית לצערנו מביאה עמה לא מעט שיח על צוואות וגם על ירושות בשל מגוון...

קרא עוד >
post-thumbnail
נוטריון

לא אחת אנו נתקלים בחיינו בסיטואציה בה אנחנו זקוקים לעורך דין נוטריוני אך לא יודעים...

קרא עוד >
image
לייעוץ ללא התחייבות!
לקבלת יעוץ ומידע נוסף ללא כל התחייבות, מלאו את הטופס או התקשרו 054-486-7093.

    Skip to content