צור קשר whatsapp-call

עורך דין לתביעות ביטוח לאומי

עורך דין לתביעות ביטוח לאומי – רובי אנגל

המוסד לביטוח לאומי הוא הגוף במדינה שאמון על שמירה הביטוח האישי והחברתי של כל אזרחי המדינה. למוסד יש כללים וחוקים ברורים בנוגע לזכאויות או הטבות שונות אך מדובר גם בגוף ותיק שלא תמיד אופן הפעילות שלו תואמת את המציאות הנוכחית, מה שמשאיר הרבה אנשים מתוסכלים. לא תמיד קל למצות זכויות דרך המוסד גם כאשר עומדים בקריטריונים ואנשים רבים מוצאים את עצמם שוכרים את השירותים של עורך דין לתביעות ביטוח לאומי שיש לו ניסיון וידע אודות דרך ההתנהלות של המוסד, שכן הם מוצאים שזו הדרך היחידה לקבל את מה שמגיע להם לאחר שלא הצליחו בזה בעצמם.

במה עוסק עורך דין לתביעות ביטוח לאומי?

יש לא מעט תלונות או תביעות שאפשר להלין ולהגיש כנגד המוסד לביטוח לאומי או מקרים שונים שבהם כדאי להיות מיוצגים מול המוסד. יש מי שקיבל תשובה שלילית בוועדה רפואית ומבקש לערער, יש מי שניגש מלכתחילה לוועדה רפואית ומבין שישפר את הסיכויים שלו מולה אם יהיה מיוצג על ידי עורך דין לתביעות ביטוח לאומי, יש מי שהגיש בקשה או תביעה שנדחתה וכעת הוא מעוניין לפנות לערכאה משפטית על מנת לדרוש ולקבל את מה שלדעתו מגיע לו ועוד. התנהלות משפטית מול המוסד לביטוח לאומי היא תת תחום בעולם עריכת הדין ולכן יש חשיבות לפנייה באמצעות עורך דין.

איך בוחרים את עורך הדין הנכון והמתאים?

כאשר צריך להיות מיוצגים על ידי עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יש חשיבות גדולה מאד לניסיון שלו, מה שיבטיח שהוא מכיר היטב את דרך הפעולה של המוסד לביטוח לאומי ולכן יידע בדיוק באיזו אסטרטגיה משפטית יהיה לו הכי כדאי לנקוט על מנת להשיג עבור הלקוח שלו את התוצאות הטובות ביותר. הוא גם יוכל לייעץ מלכתחילה מה סיכויי ההצלחה בתביעה, גם זאת לפי הידע רב השנים שיש לו.

אנגל רובי – חברת עורכי דין, גישור ונוטריון, עם ניסיון רב בתביעות ביטוח לאומי, ייצוג לקוחות בוועדות רפואיות וערעור על החלטות המוסד.

עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי

בעול המשפט ועריכת הדין יש מגוון רחב של נושאים – חלקם נחשבים לכלליים ואחרים הם התמחויות של ממש שצריך להיות מקצועי ומנוסה על מנת לעסוק בהם. עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי יהיה כאלה שיש להם הכרות מעמיקה עם דרכי הפעולה של המוסד לביטוח לאומי ועל בסיס הכרות זו הם יוכלו לסייע לאזרחים ולקוחות למצות את הזכויות שלהם ולקבל מהמוסד את מה שמגיע להם על פי חוק. המוסד לביטוח לאומי הוא גוף ותיק שבמקרים רבים מתנהל בצורה מיושנת ומסורבלת, מה שמקשה מאד על לא מעט אזרחים לקבל את המגיע להם, גם אם יעשו את כל מה שדרוש מצדם.

במה עוסקים עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי?

יש מגוון מקרים או נושאים שבהם יעסקו עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי – ייצוג לקוחות מול הוועדה הרפואית של המוסד, סיוע במימוש זכויות שנדחה מסיבה זו או אחרת, הגשת טפסים או ערעור לאחר קבלת החלטה של המוסד שאינה משביעה את רצונו של אותו לקוח ו-וידוא שטפסים או בקשות מוגשים בצורה נכונה ותקינה כדי שלא תתקבל תשובה שלילית בשל עניינים טכניים בלבד. בזכות סיוע ממוקד ומותאם אישית לכל לקוח ולקוח יהיה זה קל יותר לממש את הזכויות מול המוסד ולוודא שמקבלים בדיוק את מה שמגיע על פי החוקים והכללים במדינה.

החשיבות של פנייה אל עורך דין

יש מקרים שבהם מומלץ מלכתחילה לפנות אל עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי ולא לנסות להתנהל באופן עצמאי מול המוסד לביטוח לאומי. עורכי הדין יידעו בדיוק מה צריך לעשות, איך יהיה הכי נכון לפנות או להגיש בקשות או תביעות וכך יעלו בצורה משמעותית את הסיכוי שלהם לקבל את מה שמגיע להם ואת מה שהם מבקשים. ההתייחסות של עובדי המוסד תהיה שונה כאשר מעורב עורך דין במקרה ולכן זה מומלץ וכדאי בכל מקרה וכבר מהשלבים הראשונים.

מי שמחפש עורכי דין מומחים להתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי מוזמן לפנות אל חברת עורכי הדין אנגל רובי ולקבל שירות מקצועי ומעולה.

post-image

פרויקטים נוספים

post-thumbnail
עורך דין משרד הביטחון

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון יש אזרחים במדינה שימצאו את עצמם במקום שבו הם...

קרא עוד >
post-thumbnail
תאונות עבודה

הנה נתון שלא כולם יודעים אותו, אבל חשוב כן להכיר אותו בכל זאת. בישראל, בכל...

קרא עוד >
post-thumbnail
עורך דין נזיקין

עורך דין לענייני נזיקין עולם המשפט מסועף ומגוון ויש בו לא מעט ענפים ותתי תחומים, עורכי...

קרא עוד >
post-thumbnail
משרד הביטחון

אחד התחומים היותר חשובים ורגישים בתחום המשפט הוא התחום בו יש צורך בהתמודדות עם גורמים...

קרא עוד >
image
לייעוץ ללא התחייבות!
לקבלת יעוץ ומידע נוסף ללא כל התחייבות, מלאו את הטופס או התקשרו 054-486-7093.

    Skip to content